2013. május 12., vasárnap

1.rész

Reggel tányércsörömpölésekre keltem .Felültem törökülésbe és megtörölgettem a szemem . Majd felálltam az ágyról és elkezdtem sétálni az ablakom felé. Elhúztam a függönyöm és szemerkélt az eső. Igazat megvallva imádom az esőt ,és ahogy hallatszik hogy kopog a tetőn ..szeretek erre elaludni . Ki nyitottam az ajtót kisétáltam és élveztem ,hogy a kezemen szép lassan folyik le a víz . De nagyon nem akartam elázni ezért inkább gyorsan be is mentem. Felöltöztem egy egyszerű ruhába. Egy fekete csőgatya és egy kék szörnyes pulóver . A hajamat kontyba fogtam . Meg mosakodtam és elindultam az ajtó felé. Ahogy ki nyitottam az ajtót megcsapott egy finom illat . Felkiáltottam,hogy : -PALACSINTAAAAA
Tudni illik a palacsinta a gyengém ..mindig ezzel zsarolnak ha nem akarok valamit megcsinálni..
El is kezdtem szaladni lefele a lépcsőn és ahogy leértem Carollal találtam szembe magam . Ő sejtette ,hogy miért futok ..És csak ennyit mondott
-Meg vár a palacsinta nyugalom!! Egyébként szép jó reggelt!!-mondta vigyorral az arcán
-Hahah..farkas éhes vagyok -mutatok a hasamra. -Neked is jó reggelt!!
Majd Carol "ki szépítette" a reggelit. És woala kész is a reggeli. Leültünk az asztalhoz , hogy falatozzunk és közben ki veséztünk mindent . Ez alatt azt értem ,hogy én beszéltek  és Carol meg hallgatja ..De nem szól rám szóval akkor valamennyire csak érdekli. Ahogy abba hagytuk a reggelit segítettem neki elpakolni . Nyomtam az arcára egy "köszönöm puszit" .
Majd próbáltam volna felsurranni a szobámba mert ha jól tudom most szombat van és most én vagyok soros a takarításban . A lépcsőnél tartottam de nem jártam sikerrel...csak észre vettek..
-Heyy a szobád nem lesz tiszta magától!!-mondta kiabálva ,hogy  én is meghalljam ..ez egy enyhe célzás volt arra ,hogy "Most azonnal takarítsd ki a szobád mert különben baj lesz"
Én csak egy "Rendben-el " válaszoltam . Felmentem a szobámba és elkezdtem takarítani.
Ahogy az ágyam alá néztem teli volt régi holmikkal . Elkezdtem nézelődni .Rengeteg képet találtam , amikor kicsi voltam meg amikor a szüleimmel nyaraltunk . Ki buggyant néhány könnycsepp a szememből mert azért csak hiányoznak. Volt egy üres keret az éjjeli szekrényemen oda bele raktam azt a képet és néztem még pár percig. Utána folytattam a takarítást . Majd végeztem és lementem az újságomért , és gyorsan fel is szaladtam vele. Lehuppantam az ágyamra és olvasgatni kezdtem .
A kedvenc bandámról is szokott sok cikk lenni és poszter . Most volt is benne egy azt óvatosan kiszedtem ,hogy ne sérüljön és fel is ragasztottam a többi mellé . Rápillantok , hogy-hogy néz ki . És csak ennyit mondtam magamba
-Hmmmm, gyűlnek..
Olvasgattam még egy kicsit majd felmentem twitterre. Megnéztem ,hogy tweeteltek-e valamit a fiúk. De nem volt semmi. Összecsuktam a laptopot és lefeküdtem az ágyra . Kezemet a szememre hajtottam és pihentem . Kicsit el bóbiskoltam ,de most a csengőre keltem fel. Leszaladtam és ajtót nyitottam .
Lauren volt az . Gyorsan betessékeltem ,mert még mindig esett egy kicsit az eső . Öleléssel köszöntöttük egymást és leültünk a kanapéra .
-Hogy vagy Lau ?? -tettem fel a kérdést
-Áh a szokásos ..unatkoztam és gondoltam megnézlek . Feléd mi újság ?-kérdezett vissza Lau
-Örülök hogy gondoltál rám ,és én meg takarítottam..Elhiheted mekkora élet kedvel csináltam végig az egészet..-mondtam egy mosoly kíséretében
-Elhiszem... nekem tegnap kellett ezt csinálnom ,az se volt jobb .
-Gondolom.Jut eszembe nem vagy éhes ?? Kérsz palacsintát? - kínáltam meg de ő visszautasította .
Felcsuktam a TV-t és pont a One Direction - OWOA ment . Összenéztünk Laurennel majd felpattantunk és elkezdtünk táncolni ..akarom mondani ugrálni és énekelni .Ott tomboltunk a TV előtt . Carol szorgosan a konyhában mosogatott de néha-néha ki kukkantott és látta mennyire élvezzük . De ő is beállt énekelni. Vége is lett a klipnek .Kinéztem az ablakon már valamennyire elállt az eső . Majd feltettem a kérdést.
-Nem megyünk el deszkázni?
-Induljuuunk !!!
Lau az deszkával jött én pedig lehoztam a szobámból . Oda szóltam Carolnak és elindultunk . Átmentünk egy pár parkon és meg is álltunk pihenni .Leültünk egy padra és beszélgettünk a One Direction-ről , és az étteremről ahol szeretnénk majd dolgozni .
Kipihentük magunkat és elindultunk . Gyorsan hajtottuk magunkat és volt pár akadály amit sikeresen kikerültünk . De utána egybe beleakadt a deszkám és én meg felbuktam benne . Nyaltam egy nagyot..
Odajött Lau segíteni és kérdezte hogy Jól vagyok-e ??
Természetesen azt mondtam ,hogy jól ..pedig be kell valljam fájt a hátsó fertályam de semmi komolyabb bajom nem volt . Majd elindultunk ismét. Egy idő után már csak sétáltunk . Utána megálltunk Közben két lány elsétált mellettünk és hallottuk hogy a  fiúkról beszélnek . De nagyon nem értettük csak pár szót . "jön" , "One Direction" , "héten"
Mi csak csendbe hallgattuk . Tudjuk nem szép dolog kihallgatni a másikat de a fiúkról volt szó ..és az más! :)
Ettől a perctől kezdve elkapott minket a kíváncsiság .....

8 megjegyzés:

  1. awwwwww its just so cool for the first part ;))) sieesssss a kövive Viriiii mert nagyoon várom amikor beindul az élet itt is <33 köszönöm, hogy én lehetek Lauren és ilyen remek barátnőm van mint te <3 xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Virro köszönöm szépen <3 és sietek a kövivel :) én köszönöm hogy vagy nekem <3

      Törlés
  2. asdfghjkl! imádom. olyan asdfghjkl !!!!! bocsi, de 5:50-kor ne várj több okosságot tőlem xd
    Ancsi xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj Ancsi :)én még így is megértelek :DD <333333

      Törlés
  3. juuuuuuuuuj nagyon jóóóó!!!:)) nextnextnext, nagyon imádom!! <33 xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zsóó :) köszönöm <33 én meg téged imádlak xx<3

      Törlés
  4. wááá dejóóó:3 sztem ez sokkal jobb mint a másik az is jó de nekem ez jobban tetszik folytaaasd:DD..melii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönööööööm :) CsóCsó imádlak <33

      Törlés